miercuri, 4 martie 2015

Animalele domestice si " Gospodarul din Ardeal"

        Asa cum spuneam intr-o postare anterioara(aici), cartea  " ANIMALE DOMESTICE" din seria  "Prima mea enciclopedie" de la editura AQUILA, mi se pare una din cele mai potrivite alegeri pentru a-mi invata copiii despre animale. De fapt aceasta a fost printre primele carti pe care le-am cumparat pe cand D.(6)  avea aproximativ 2 ani.
      Pentru activitatea de astazi am pregatit cartea despre animale domestice si un cosulet cu mai multe animalute pe care le-am scos pe masura ce citeam si descopeream mai multe despre fiecare dintr-e ele.
        In carte am gasit atat informatii generale( alcatuirea corpului, specia etc) despre fiecare dintre animale, cat si informatii detaliate despre : talie, greutate, hrana, inmultire,unde traieste,foloase si familia sa.
        Este o carte usor de citit de catre cititorii mai incepatori dar are si imagini de calitate care sunt  apropiate de realitate.
        Iata despre care sunt animalele cu care noi ne-am imprietenit:











    D(6) era cea care citea din enciclopedie  iar R.(3) cea care cauta in cosulet animalutul despre care care era vorba.
    In ajutorul nostru a venit si " Gospodarul din Ardeal " pe care l-am cunoscut din al doilea volum al seriei muzicale "Speranta pentru copii". El ne-a prezentat toate animalele pe care le avea in curte, iar D. si R. au cantat impreuna cu el, straduindu-se sa cante in graiul ardelenesc.


   Pentru ca inca mai aveau energie si entuziasm, am adus cateva puzzle-uri  si jocuri din lemn cu c are s-au mai jucat multa vreme.





O zi frumoasa, frumoasa va dorim!















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

related post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...