vineri, 6 martie 2015

"Gospodarul..prin ocol" , cutia senzoriala si alte activitati cu animale domestice

      De cand au ascultat prima data cantecul " gospodarului din Ardeal", s-au indragostit pur si simplu de animalele ce se gasesc pe langa casa . D. povestete mereu despre cat de mult isi doreste sa ne mutam la tara  pentru a avea gaini si vaci de care va avea singura grija, surioara ei R. va avea gaste, iar micul A.  se va ocupa de capre....
     Mare le-a fost bucuria cand l-au intalnit din nou pe gospodar. de data aceasta prin ocol, pe vol. 3 din Speranta pentru copii, despre care am mai povestit. Iata deci: Gospodarul prin ocol
     Acest frumos cantecel a rasunat  la inceputul activitatilor de ieri ce au avut in prim plan animalele domestice.
     Am inceput cu micul A.
      I-am pregatit doua cosulete in care a avut  propriile lui animale pe care le-a putut  atinge si gusta in voie. A fost prima incercare de a transfera obiecte dintr-un cos in altul.


      In acest timp, fetele si-au desenat propria ferma avand ca sablon niste animalute din lemn.
    
         Folosirea sabloanelor sunt un exercitiu minunat pentru a ajuta mana sa se obisnuiasca cu creionul si pentru invatarea si stapanirea miscarilor necesare mai tarziu scrisului.

          R. a "construit" un  gard din cleme de rufe in jurul "grajdului" in care se afla vaca
               


   Un succes fantastic l-a avut cutia senzoriala( sensory bin) cu animale domestice. Am folosit o cutie din plastic in  care am creat o mica ferma cu animale in care R. si D. sa se poata juca in voie. Pentru ele a fost o placere sa-si plimbe degetelele prin grau si sa isi creeze propria poveste despre  ce manaca si cat fiecare dintre animale, cand se culca si ce isi vorbesc intre ele.


      Cutiile senzoriale sunt poate cel mai placut si benefic mod de joaca pentru  copii. De fapt este o joaca fara limite , ce depaseste cu mult peretii unei cutii. Mai multe informatii decat v-as putea spune eu , gasiti aici:  all-about-sensory-bins.
      Am mai pregatit un  mic cos senzorial in care am pus fibre ademanatoare cu  paiele la atingere.     Aici era locul in care animalele mergeau la somn.

  



O zi frumoasa, frumoasa sa aveti!



    


    
    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

related post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...