luni, 23 februarie 2015

MiniLUK - joc de invatare

       Mereu am cautat reduceri, promotii si oferte la .... orice, astfel in urma cu cateva saptamani, am descoperit acest minunat joc:
MiniLUK, l-am cumparat cu doar 8 lei de la un magazin second-hand. Recunosc, ca  la inceput am crezut ca este un simplu joc de ordonare a numerelor de la 1 la 12 sau ceva asemanator, pentru copii de 5-7 ani...dar, mare a fost surpriza cand am deschis cutia si iata ce am gasit:
De pe internet, am aflat ca miniLUK este   de fapt un sistem de invatare foarte des folosit , care stimuleaza  intelectul copiilor si ii ajuta sa invete singuri prin joc.
Pe langa tablita (cutia) cu cele 12 numere, mai erau si 2 caiete de lucru, unul de matematica iar celalalt de limba(in lb. germana).







La inceputul fiecarui caiet erau instructiunile de joc, dar am gasit si un filmulet care ne invata cum sa ne jucam

D. s-a jucat multe ore, rezolvand sigura, de mai multe ori exercitiile propuse in caiete.




Ceea ce imi place cel mai mult la acest joc, este faptul ca, copilul se poate AUTOCORECTA

Vom folosi acest joc mult timp de acum inainte, deoarece cred ca este cu adevarat o unealta unica de invatare.
    In Romania le-am gasit doar la JULIA TOYS, dar se gasesc in variante si mai complexe pe Amazon sau alte site-uri de profil.

Spor la joaca!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

related post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...