miercuri, 18 februarie 2015

Activitati cu ceasul.

         Asa cum le-am promis in ziua precedenta , activitatile cu ceasul au continuat. Prima a fost mai interesanta pentru D.
Pe un C.D. cu carcasa, am scris cu un marker( pentru whiteboard) cifrele de la ceas, iar in partea stanga , pe hartie, am scris diferite ore, iar D. trebuia sa puna singura acele de ceas, astfel incat sa se potriveasca cu ora indicata.


 Am pregatit apoi materialele pentru ca D. si R. sa-si poate construi propriile ceasuri(colaj) . Am avut nevoie de :
- o bucata de carton rotund
- hartie colorata ,taiata in bucatele mici
- patrate pe care etau scrise orele de ceas.
- acele de ceas corespunzatoare ce indica orele respectiv minutele
- lipici
- foarfece
- o pioneza pentru a prinde acele de ceas astfel incat sa se poata roti.




S-au bucurat foarte mult de ceea ce a iesit din manutele lor, si a urmat o noua repriza de joaca, fiecare potrivindu-si ceasul  in functie de activitatile pe care le fac intr-o zi: ora de trezire, ora pranzului , somnic etc.
                                      

....TIMP frumos sa aveti azi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

related post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...